Tudásgalaktika Tudásgalaktika Tudásgalaktika Tudásgalaktika Tudásgalaktika

A XXI. század információs forradalma kozmikus méretűre növelte a tudományos ismeretanyagot, és óriási kihívás elé állította az oktatási intézményeket és a diákokat egyaránt. A tanulásban és tanításban új módszerekre, megoldásokra van szükség. Az oktatási intézmények uniformizált és alacsony hatásfokú tudásátadása helyett a legkorszerűbb tudást felvonultató, az eltérő tanulói adottságokat támogató, az informatika korszerű eszközeit alkalmazó interaktív módszeré a jövő. Ez az eszköz és metodika a TudásGalaktika.

  • - A föld bármely részére annak aki a világ lejobb elméivel akar taníttatni
  • - 300%-al növelheti a bevételeit
  • - 100%-al kreatívabbá teheti tanítványait
  • - 40%-al gyorsabban taníthat

Arra a tananyagra, amire egyszer már adtak pénzt, többet nem kell költeni, mert önfenntartóvá és önfejlesztővé válik.

Mit kell tennie, ha Ön alkalmazni szeretné a Tudásgalaktikát?

  • - felmérjük igényeit
  • - kérjük a Curriculum (akkreditált tananyag elektronikus formában, szöveg ábrákkal) átadását
  • - szerződünk a téma legelismertebb szakértőjével (Pl: Nobel díjasok, a világ legjobb egyetemein tanító professzorok) a tananyag feldolgozására
  • - a Curriculum átstrukturálása 3D-s tudástérképpé, a kulcsszavak megalkotása. A kulcsszavak logikai kapcsolódásának kialakítása, az ajánlott útvonalak megrajzolása
  • - a videó vágás, a tudástérkép alapján, összeállítjuk a tanár videóját
  • - feltöltjük a Tudásgalaktika editorba a szöveget, a videókat és a tesztkérdéseket
  • - a témák legelismertebb szakértőinek felkérése videó előadásra (mire lehet használni az életben azt, amit a tanár elmagyarázott)
  • - a grafikusokkal elkészítetjük az animációkat. (vizualizálják a tanár-szakértő gondolatait)
  • - feltöltjük az Editorba a teljes tananyagot (szöveg, video1, video2, animáció1, animáció 2, teszt, logikai utak, ajánlott útvonal, videokonferencia beállítások a szerzővel, beállítjuk a szövegfelolvasás nyelvét), teszteljük az anyagot
  • - feltöltjük a szerverre a kész tananyagot, (a szerver automatikusan elvégzi a titkosítást) kiosztja a hozzáférési jogosultságokat, beállítja a tananyaghoz a kártyás fizetési rendszert
  • - távoli gépről ellenőrzzük a szerver működését
  • - elvégezzük a frissítések átvezetését (max. 24 órán belül)
  • - a kész tananyaggal a megrendelő megkezdheti az oktatást
  • - a felhasználó tanulói jogosultságokat a megrendelő osztja ki

Szoftver karbantartás és fejlesztés. 5-10 évre vállaljuk a tananyag rendszeres frissítését

Szerzői jogvédett formátum (a tanagyag nem másolható szabadon)

  • - új tanulási módszer, amely nem rögzíti, hanem választhatóvá teszi a tanulási útvonalat. A tudomány univerzumának a megismeréséhez a kulcsszavakon keresztül vezet az út. Ezek egymásra épülő logikai hálója képezi azt a tudástérképet, amely segíti az előrehaladást a Tudásgalaktikában. A kulcsszavak biztos tájékozódási pontként történő rögzítését a szöveges magyarázat mellett kapcsolódó multimédiás elemek (kép, videó, animáció) is erősítik, fokozva, támogatva az egyéni, önálló tanulás eredményességét.
  • - tudástár, amely egy-egy témában a jelenlegi ismereteket magas szinten összegzi a szakterület nemzetközi kiválóságai segítségével
  • - interaktív szoftver, amelyet a diák otthon önállóan kezel, ugyanakkor a tanár információt kap arról, hogy mennyire sajátította el a szoftverbe rendezett tananyagot
  • - kulcsszavakra való szerkesztés
  • - a tudás vezérlése (kinek, mikor, honnan)
  • - a tudás vizualizációja (egy kép ezer szót helyettesíthet)
  • - mozgókép, amely gyorsítja a percepciót
  • - vonzó grafikai megoldások (Fibonacci-arányok szerint)

A tananyagok a lehető legkisebb részekre – kulcsszavakra, tárgyszavakra – bontva képeznek logikai hálót (tudástérképet), a “Tudásgalaktikában”. A tanuló a saját logikája alapján haladhat a kulcsszavak és tárgyszavak között, de követheti a tananyag szerzője által ajánlott tanulási útvonalat/tematikát is. Az oly gyakran jellemző “magolós” tanulási módszer helyett, a Tudásgalaktika szoftver lehetővé teszi, hogy mindenki a saját maga által felállított struktúra alapján ismerje meg a tananyag tartalmát. A tanulási folyamatban figyelembe veszi a tanuló egyéni tudásszintjét és az általa választott egyéni logikai megközelítését.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Mit kap a diák?

Megértés közeli állapotra fejlesztett tananyagot - előtanulás

  • - 50%-kal magasabb tudásszint
  • - 100%-kal nagyobb kreativitás
  • - tudástérkép alapján felépített tananyag (aktív felfedező hozzáállás)
  • - írott szöveg felolvasással (diszlexia javítása)
  • - tananyag a legjobb tanárok előadásában (videó 1 – mit mondana el az órán egy Nobel díjas professzor)
  • - anekdoták a legjobb szakértők előadásában (videó 2 – a világ legsikeresebb üzletemberei, vagy elismert szakértői), mire használható az életben
  • - grafikusok által készített vizualizáció (animáció 1-2), milyen képekre gondol a tanár és a szakértő, miközben beszél
  • - gondolatonkénti önellenőrző teszt (időkorláttal)
  • - videokonferencia lehetősége a tananyag szerzőjével
  • - mindezek egységes felhasználói felületen (viewer)
  • - több szabadidő (a megértés közeli állapotra fejlesztett tananyag révén akár 40%-kal is csökkenhet a tanulásra fordított idő)

Mit kap a tanár?

pontos kontrolt a diákok felett

  • - hol tartanak a tanulók a tananyagban (az előtanulás ellenőrzése, percre pontosan)
  • - sikeresen írt-e tesztet (az előző napon megírt teszt a belépő az előadásra)
  • - figyelem és aktivitás az órán (a tanuló nem másol a tábláról)
  • - adott tartalomegységen ki, mikor, mennyit időzött (megértés közeli állapotban van-e a tananyag)

Mit kap az iskola?

pontos kontrolt a diákok és a tanárok (szerzők) felett

  • - automatikus tanulónkénti tudástérkép (tehetség-kiválasztás, nagyságrendekkel csökkenő kötelező tanári adminisztráció)
  • - állapotjelzés, hogy a szerzők hol tartanak a tananyag frissítésben (évente 15-30% automatikus frissítés)
  • - megháromszorozható a tanulók száma, vagy harmadára csökkenthető a személyes foglalkozások száma (előtanulás 2/3 – személyes tanítás 1/3)
  • - bevétel növekedés

Mit kap az állam?

pontos kontrolt a diákok és a tanárok (szerzők) felett

  • - csökkenthető az állami támogatás, miközben az oktatás színvonala növekszik (arra a tananyagra, amire egyszer már adtak pénzt, többet nem kell költeni, mert önfenntartóvá és önfejlesztővé válik)
  • - megszerezhetők olyan híres előadók is, akik nem jönnének hoszabb időre az adott országba tanítani
diák
tanár
iskola
állam
  • - az oktatási intézmény több bevételhez jut a kibővült kapacitás többlete okán
  • - szerzői jogvédett formátum (a tananyag nem másolható)
  • - jogdíj a tananyag szerzőjének (a létrehozás, a frissítés és az eladott gondolati egységek után, a nyilvántartás automatikus)
  • - jogdíj a kiadónak (a szolgáltatás fenntartójának)
  • - tandíj az iskolának (a kurzusok szervezőjének, bizonyítvány)

Tananyag lektorálásra felkérhető konzultációs szakértőink

  •  

Együtt működő oktatási intézetek:

  • Wien
  • Salzburg
  • Insbruck
  • Linz
  • Graz
  • Bamberg
  • Brünn

Új fogalom, az f-learning
(free-learning)


A tudománnyal egy jobb világért

Tudásgalaktika


1066 Budapest
Teréz krt. 38. 1. em. 115.
Telefonszám: +36 30 350 8060
E-mail:

A szolgáltatás elérhetősége: www.tudasgalaktika.hu




Flash verzió